Nastavení soukromí
2. 12. 2024
Budoucnost PR: Hlavní trendy pro rok 2025
K úspěchu v PR vede propojení technologie a transparentní komunikace
Celá zpráva
Formulář pro registraci byl úspěšně odeslán.
Nejpozději do týdne Vám zašleme bližší informace.
Těšíme se na viděnou.
2. 12. 2024
K úspěchu v PR vede propojení technologie a transparentní komunikace
Celá zpráva25. 10. 2024
ESG reportování se brzy bude týkat většiny subjektů na trhu, od příštího roku i všech členských agentur APRA.
Celá zpráva12. 9. 2024
Třiadvacátý PR Brunch, pořádaný agenturou Pram Consulting, se věnoval věcem veřejným a korporátní komunikaci, tedy tomu, jak účinně propojit public affairs a public relations.
Celá zpráva3. 9. 2024
Firmy, které neberou ESG strategie vážně a nezačlení je do svého fungování, riskují ztrátu zájmu zaměstnanců, investorů i zákazníků—přečtěte si, proč je udržitelnost klíčem k úspěchu v budoucnosti.
Celá zpráva29. 7. 2024
Jak může efektivní ESG reporting pomoci organizacím budovat udržitelnost a důvěru? Inspirujte se konkrétním příkladem z praxe na příkladu společnosti HORNBACH.
Celá zpráva22. 7. 2024
Jak vypadá úspěch v oblasti získaných médií i v komunikaci udržitelnosti, se ukázalo během diskuzí "PR in Cannes".
Celá zpráva16. 7. 2024
Jaká je pozice thought leadershipu dnes a jak jej v moderní době budovat?
Celá zpráva3. 5. 2024
Jaký význam má sponzoring a jak ovlivňuje posílení vztahů s vašimi partnery?
Celá zpráva25. 4. 2024
V pořadí dvaadvacátý PR Brunch se věnoval krizové komunikaci.
Celá zpráva16. 1. 2024
V pořadí už 21. PR Brunch se věnoval poslání značek a jak může být prospěšné pro firmy i společnost.
Celá zpráva7. 9. 2023
Patrik Schober ve své nové knize vysvětluje, jak se stát lídrem pomocí public relations.
Celá zpráva24. 7. 2023
Kolektivní odpovědnost firem v oblasti sociálních a environmentálních faktorů představuje jednu z největších výzev pro podnikání v současnosti. A to hlavně pro PR agentury, které neřeší jen vlastní přístup, ale i přístup svých klientů.
Celá zpráva8. 6. 2023
Veřejné vztahy ve střední a východní Evropě představují specifické výzvy v oblasti komunikace, které vyžadují zvláštní pozornost a strategický přístup.
Celá zpráva26. 4. 2023
Zejména v této době pokládáme za užitečné rozumět správně informacím. Na sociálních sítích, ale i v dalších informačních kanálech narůstá počet lživých zpráv. Rozhovor s Patrikem Schoberem.
Celá zpráva18. 1. 2023
Diverzita, rovnost a inkluze mění přístup firem k personálnímu řízení, byznysu i komunikaci
Celá zpráva6. 9. 2022
Vzhledem k tomu, že v blízké budoucnosti pravděpodobně dojde k hospodářskému poklesu, proaktivní management některých firem již nyní zvažuje, jak tuto bouři přečkat.
Celá zpráva14. 7. 2022
Pomohli jsme investiční platformě Portu dosáhnout takových obchodních cílů, že si naše kampaň zasloužila ocenění absolutního vítěze LEMUR 2022.
Celá zpráva13. 7. 2022
Na sedmnáctém PR Brunchi mluvili Dana Dvoříková, Patricie Šedivá a Hany Farghali o přístupu firem k aktivismu. Setkání jsme opět pořádali za podpory Médiáře.
Celá zpráva18. 1. 2022
Na prvním odborném PR Brunchi v roce 2022 se mluvilo o příležitostech, které firmám přináší nefinanční reporting. Setkání opět pořádala Pram Consulting za podpory Médiáře.
Celá zpráva16. 9. 2021
Na 15. setkání PR Brunch se mluvilo o šikovných nástrojích.
Celá zpráva20. 8. 2021
Nepodceňujte odlišnosti mezi staršími a uspěchaným mládím. Jednostranný marketing už nestačí.
Celá zpráva20. 1. 2021
Barcelonské principy radí, jak efektivně měřit hodnotu komunikace. Vzhledem k velké dynamice oboru PR byly Principy již dvakrát revidovány a poslední verzi, Barcelonské principy 3.0 představila asociace AMEC v roce 2020.
Celá zpráva8. 12. 2020
Letošní průzkum Indexu důvěry poukázal na výrazné přeskupení priorit a nástup nových trendů.
Celá zpráva4. 12. 2020
Míra spokojenosti klientů se službami firmy, ať už podniká v jakémkoli oboru, do velké míry určuje její úspěšnost. Velmi dobrou metriku představuje takzvané Net Promoter Score.
Celá zpráva11. 11. 2020
Firma umožňuje jakékoli agentuře oslovit zahraničního odborníka kvůli radě či certifikaci.
Celá zpráva31. 7. 2020
Speciální software využívající umělou inteligenci zkoumal online příspěvky více než 100 000 ředitelů firem z 30 zemí světa.
Celá zpráva7. 7. 2020
Naší zásadní hodnotou je dodávat klientům nový impulz prostřednictvím komunikace. Díky dlouholetým dobrým vztahům s našimi partnery ve Worldcomu můžeme klientům nabízet také mezinárodní pohled na PR a zároveň aplikovat nové trendy v oboru.
Celá zpráva24. 6. 2020
Čtrnáctý PR Brunch agentury PRAM Consulting a Médiáře přinesl návody, jak vaše komunikace může zaujmout ty správné lidi a udělat z nich vaše zákazníky.
Celá zpráva1. 4. 2020
Opravdoví lídři – generální ředitelé se musí už nyní zamýšlet nad tím, jaké změny ve své organizaci udělat, aby se jejich společnosti vyrovnaly s krizí a hladce vstoupily do „nové éry“.
Celá zpráva2. 3. 2020
Slovní spojení Public relations 4.0 ale zahrnuje nejen atributy pokročilého PR 21. století a jeho rostoucí strategický význam pro podnikání, ale také výzvy, kterým tato disciplína čelí.
Celá zpráva14. 1. 2020
Na 13. setkání expertů na marketing a komunikaci PR Brunch s agenturou Pram Consulting se mluvilo o osobnostním PR, o propojení vedoucích manažerů s brandem „jejich“ firem.
Celá zpráva25. 10. 2019
Dle Digital Health Report přední farmaceutické společnosti nevyužívají ke komunikaci sociální sítě v dostatečné míře. Zároveň výzkum navrhuje pět tipů jak zefektivnit online komunikaci farmaceutických firem.
Celá zpráva9. 9. 2019
Dvanáctý PR Brunch agentury Pram Consulting a Médiáře se zaměřil na společenskou odpovědnost firem, zkráceně CSR. České společnosti si v ní podle OSN vedou velmi dobře.
Celá zpráva21. 8. 2019
Lékařské vyšetření pod dohledem virtuálního ošetřovatele, ohebný telefon, který lze transformovat do tabletu, hlasoví asistenti v autech, plně elektrická motorka nebo chytrý termostat, to vše představuje realitu nebo blízkou budoucnost běžného života.
Celá zpráva15. 5. 2019
Jedenáctý PR Brunch agentury Pram Consulting se zaměřil na to, jak měřit PR. Je totiž důležité, aby výsledkům PR kampaní porozuměli všichni zainteresovaní ve firmě.
Celá zpráva25. 2. 2019
Desátý PR Brunch pod taktovkou agentury Pram Consulting v partnerství s Médiářem rozebíral, proč vyprávět příběhy a jak mohou pomoci komerční komunikaci.
Celá zpráva11. 9. 2018
Devátý PR Brunch pod taktovkou agentury Pram Consulting v partnerství s Médiářem ukázal, jak zvládnout krizovou komunikaci a taky jak využít krizi jako příležitost ke zlepšení.
Celá zpráva6. 8. 2018
Data-driven storytelling vám umožní poskytnout redakční a tvůrčí rámec pro oslovení správného publika s příběhy, které jsou pro ně důležité. Uvedený přístup umožňuje výzkum a analýzu publika v reálném čase v rámci Paid, Earned, Shared a Owned médiích.
Celá zpráva30. 7. 2018
Buďte proaktivní a měňte obsah na základě konkrétní zpětné vazby namísto pouhých odhadů a získejte co nejvíce z vašeho rozpočtu při realizaci integrovaných, extrémně zaměřených a vysoce efektivních sdělení.
Celá zpráva22. 5. 2018
Osmý PR Brunch s agenturou Pram Consulting pohlédl do budoucna, na automatizaci v PR.
Celá zpráva19. 4. 2018
U příležitosti každoročního udílení cen Zlatý středník byla mezi patnáctkou oceněných firemních médií vyhlášena také „Osobnost PR“, kterou se stal Patrik Schober, řídící partner agentury PRAM Consulting.
Celá zpráva20. 1. 2018
Sedmý PR Brunch přinesl detailní pohled na nový model komunikace, v současné mediální krajině pro spolupráci PR agentur s klienty vhodnější než dosavadní počítání výstupů.
Celá zpráva5. 10. 2017
Šestý PR Brunch Pram Consulting a Médiáře radil, jak produkovat lepší myšlenky.
Celá zpráva24. 5. 2017
Pátý PR Brunch se zaměřil na konverze kampaní. „Už u claimu je třeba přemýšlet, co chcete prodávat, a pak to ve všech kanálech rozepisovat,“ radí Patrik Schober z Pram Consulting.
Celá zpráva10. 5. 2017
Pro firmy představuje účast na veletrhu značnou časovou náročnost a ještě větší finanční náklady. Zamysleme se tedy nad tím, proč je tak důležité účastnit se setkání příslušného sektoru zvláště pro společnosti z B2B segmentu.
Celá zpráva2. 2. 2017
Vlastnit téma, komunikovat uvěřitelně, udržovat ve vztahu novinář-píárista osobní kontakt. Tak radili vystupující na PR Brunchi věnovaném tomu, jak nově pojímat media relations.
Celá zpráva13. 9. 2016
Třetí PR Brunch Médiáře a agentury Pram Consulting se zaměřil na to, jak v komunikaci může pomoci vizuální obsah a čeho se při jeho tvorbě raději vyvarovat.
Celá zpráva12. 9. 2016
Marketing je stále složitější disciplínou a velmi často představuje onen pomyslný jazýček na vahách, který rozhoduje o úspěchu či neúspěchu mnoha podnikatelských záměrů.
Celá zpráva31. 5. 2016
Druhý PR Brunch Médiáře a agentury Pram Consulting se zaměřil na to, jak se může firma stát žádaným zaměstnavatelem, a zvýšit tak své výnosy.
Celá zpráva14. 3. 2016
Kdo z nás vlastně dokáže s určitostí říct, jaký je rozdíl mezi v dnešní době tolik skloňovanými termíny, jako je marketing, reklama a public relations? Není to vlastně totéž?
Celá zpráva25. 2. 2016
Médiář ve spolupráci a agenturou Pram Consulting uspořádal první PR Brunch. Ten se zaměřil na možnosti public relations, které dokážou společnostem zajistit lepší prodeje.
Celá zpráva1. 11. 2015
V oboru komunikací poslední dobou slyšíte o storytellingu často. Všichni hovoří o úspěších vyprávění příběhů, ať už je to na sociálních sítích, konferencích nebo v akademických článcích.
Celá zpráva