Zajímáte se o trendy v PR?

Jsme jedna z nejprogresivnějších PR agentur. Pokud Vám můžeme jakkoli pomoci, nechte nám své kontaktní údaje a my Vás budeme kontaktovat.

Více

Děkujeme za registraci

Formulář pro registraci byl úspěšně odeslán.
Nejpozději do týdne Vám zašleme bližší informace.

Těšíme se na viděnou.

Jak uspokojíte touhu spotřebitelů zachránit planetu?

Blog > Detail článku

3. 9. 2024

Způsob, jakým vaše organizace přistupuje k sociálním otázkám, životnímu prostředí a aktuálnímu dění ve světě, je dnes důležitější než kdy dříve. PR průmysl by měl reflektovat rostoucí význam ESG (Environmental, Social, and Governance) pro organizace a jejich zainteresované strany. PR profesionálové by měli vést diskuzi o tom, jak by jejich organizace měla být vnímána jako ta, která „dělá dobro“ ve světě.

Zapojení do ESG ovlivňuje, jak je firma vnímána svými zaměstnanci, kandidáty, investory, dodavateli a zákazníky. Neměli bychom si myslet, že touhu zainteresovaných stran „zachránit svět“ lze uspokojit koncepty jako CSR, zprávy o udržitelnosti, diverzita nebo osvětové kampaně. Firma nemůže zvolit jen jednu oblast a zanedbat ostatní. Vše musí být propojeno a vycházet ze společného základu, kterým je účel organizace. Tento účel ovlivňuje chování firmy ve všech aspektech její činnosti a nakonec také všechny její zainteresované strany. Účel firmy a její skutečný dopad určí, zda se zainteresované strany rozhodnou věnovat svůj čas, energii a peníze této organizaci v budoucnu.

 

 

Z těchto důvodů by každá PR agentura měla přistoupit k vypracování ESG strategie a následně i zprávy, i když to není právně vyžadováno. Každá PR agentura by měla zahrnout všechny prvky ESG strategie do prohlášení o účelu firmy, stejně jako do její hlavní strategie a obchodního plánu.

Podle globálního průzkumu společnosti Ernst and Young na konci roku 2020 se zájem investorů o nefinanční informace za poslední dva roky zvýšil o ohromujících 30 %. Pro 91 % respondentů hrají ESG parametry klíčovou roli při rozhodování, zda investovat do určitého projektu nebo firmy. Tento globální posun hodnot je zřejmý napříč všemi skupinami zainteresovaných stran. To znamená jediné: firmy, které se nezabývají a nekomunikují otázky udržitelnosti, brzy přestanou být zajímavé pro všechny, kdo mají zájem o jejich budoucí úspěch.

Pro více informací sledujte náš workshop How To Satisfy Stakeholder's Desire To Save The World.