Nastavení soukromí
7. 7. 2020
Naše agentura PRAM Consulting nedávno oslavila 18 let na českém a slovenském trhu. Naše know-how je poskytovat okamžitý dopad a trvalou hodnotu klientům. Tyto hodnoty sdílíme také s našimi partnery v síti The Worldcom Public Relations Group. Díky tomu můžeme náš přístup aplikovat na klienty nejen v České republice, ale i v dalších zemích. Mnoho našich nadnárodních klientů vnímá Českou republiku jako bránu do střední a východní Evropy a žádají nás, abychom podpořili jejich rozvoj v celém regionu.
V PRAM Consulting dodáváme našim klientům nový impuls prostřednictvím komunikace a jsme jim partnerem v dobách krize. To je naše zásadní hodnota. Díky dlouholetým dobrým vztahům s našimi partnery ve Worldcomu můžeme klientům nabízet mezinárodní pohled na oblast public relations a zároveň aplikovat nové trendy v oboru.
Během současné koronavirové krize, která zasáhla firmy i jednotlivce napříč všemi kontinenty, se naše partnerství stalo doslova berličkou, o kterou jsme se mohli opřít. Pomocí pravidelných webinářů a diskusních fór jsme získali vhled do situace v jiných státech, do změn v chování spotřebitelů, firem, i jednotlivých agentur. Během pandemie pro nás Worldcom sehrál klíčovou roli v řízení reakcí na obchodní procesy a další důležité oblasti. Mezi ně patří oblast vztahu se zaměstnanci, financí, vedení a samozřejmě vztahy a potřeby klientů naší agentury.
Naše spolupráce nebyla nikdy tak hodnotná jako nyní. Žádná otázka nezůstala nezodpovězena a nenastal problém, kterému bychom nedokázali společně čelit. Vyřešili jsme situace, často kritické, na které jsme museli okamžitě reagovat a pozitivní výsledky jsme pohotově předali našim partnerům. Ti je s důvěrou přijali, aplikovali a referovali o výsledcích.
Během společných interakcí jsme diskutovali o nejmenších detailech dalších kroků a o složitých rozhodnutích. Společně jsme dokázali srovnávat národní, regionální a globální trendy v PR a diskutovali jsme kroky jednotlivých agentur. Sdíleli jsme a spolupracovali na řešeních, statistikách, nástrojích a přístupech, které pomáhají vést a udávat směr v tomto neustále se měnícím prostředí.
Síla našeho partnerství doplňuje hodnoty, které našim klientům dodáváme. Díky partnerství s Worldcomem můžeme udávat směr, kterým se současné PR vyvíjí. Potřebný vhled a možnosti, které nám partnerství v rámci Worldcomu nabízí, nám dává konkurenční výhodu oproti jiným agenturám.
Díky #WorldcomStrong je naše agentura silným partnerem v jakékoliv době.