Nastavení soukromí
NTT Social Selling
více
Formulář pro registraci byl úspěšně odeslán.
Nejpozději do týdne Vám zašleme bližší informace.
Těšíme se na viděnou.
Vedle komplexního zajištění PR realizujeme pro giganta v oblasti otevřeného software, společnost Red Hat, i většinu marketingových aktivit. Povědomí o open source technologiích a značce Red Hat se nám na lokálním trhu daří zvyšovat i díky realizaci série vzdělávacích akcí zaměřených na obchodní i technické pozice, i díky pravidelným mailingovým kampaním. Ke správnému zacílení kampaní nám pomáhají lokální průzkumy povědomí a percepce open source technologií – minisurvey a průzkum mezi českými a slovenskými podniky.
na odborných seminářích a hans-on labech
Výroční Red Hat Fórum
Výroční Red Hat Fórum
Multioborová mini survey zaměřená na percepci open source technologií v ČR a SK
z řad českých a slovenských podniků
mailingových kampaní
V rámci podpory obchodních aktivit společnosti Red Hat na lokálních trzích se zaměřujeme na rozvoj znalosti a důvěry v open source mezi českými a slovenskými podniky. Vedle úspěšné lokální spolupráce s univerzitami, pozice prestižního zaměstnavatele v oblasti IT a technologických úspěchů jednoho z největších světových vývojových center Red Hat v Brně komunikujeme konkrétní přínosy open sourcu a vzděláváme uživatele jednotlivých open source technologií.
V kombinaci s klasickými PR nástroji se jako velmi účinné osvědčily jak technologicko-byznysové konference, tak pravidelné hands-on laby, na kterých se IT profesionálové z českých a slovenských podniků mohou zdarma s open source technologiemi blíže seznámit. Z výroční konference Red Hat Fórum se během pouhých dvou ročníků podařilo vytvořit prestižní událost ve světě českého a slovenského open source, kterého se jako sponzoři účastní globální technologické značky a jako posluchači sjíždí IT profesionálové z celé České republiky i Slovenska. Pozitivní odezvu zaznamenávají i pravidelné mailingové kampaně na témata nejpalčivějších problémů podniků s nastíněným možného řešením skrze IT, kterými oslovujeme české a slovenské instituce, a jejichž obsah dále propisujeme do klasického PR.
Na seminářích série Red Hat Architects se pravidelně 6x do roka schází téměř 100 účastníků, mezinárodní konference Red Hat Fórum 2016 se účastnilo na 400 posluchačů a desítka zahraničních technologických partnerů. V rámci mailingových kampaní inspirujeme na 7000 aktivních kontaktů. Pravidelná mini survey zaměřená na povědomí o open source technologiích realizovaná na všech odborných akcích, kterých se Red Hat v ČR a na Slovensku účastní, průběžně přináší data o narůstajícím povědomí nejen o open source technologiích a jejich přínosech, ale také o Red Hat produktech. Ročně v rámci mini survey oslovíme na 700 respondentů. Nárůst důvěry v open source technologie a znalost značky Red Hat jednoznačně prokázal i průzkum zaměřený na percepci open source technologií, který jsme realizovali mezi 334 IT manažery a CxOs v českých a slovenských podnicích na podzim roku 2016.
Worldcom PR Global Award
NTT Social Selling
vícePreciosa Net Promoter Score
víceSES Astra Strategické poradenství
vícePreciosa Public Relations
vícePanasonic Media relations
vícePortu Projekt
vícePR Brunch Semináře
víceLindab Reputační analýza
víceRohlík Řízení krize a ovlivňování legislativy
víceHORNBACH Tvorba ESG reportu
víceFilmBox Digitální komunikace
víceDieselgate Krizová komunikace
více