Privacy settings
Devatý PR Brunch s agenturou Pram Consulting přiblížil jak komunikovat v době dlouhodobých změn ve vašem odvětví.
Agentura Pram Consulting společně s Mediářem uspořádala začátkem září další setkání PR Brunch. Téma už devátého PR Brunche se zaměřilo na krizovou komunikaci v době, kdy určité odvětví hospodářství prochází dramatickými změnami a jakou roli v těchto změnách a strategii celé organizace může hrát komunikační oddělení. Účastníci se dozvěděli, jak odhalit možnou krizi ještě před tím než začne, jak krizovou situaci zmírnit, pokud již propukla, jak bránit a možná i vylepšit vaši reputaci během krizové situace. Nechyběly tipy a případové studie z praxe.
PR Brunch věnovaný krizové komunikaci se uskutečnil ve čtvrtek 6. září 2018 od 9.00 v kavárně Olive Food v ulici Karolinská v prostorách Danube House v Praze 8.
Patrik Schober, managing partner PR agentury Pram Consulting, návštěvníkům představil fakta o tom, proč jsou třeba PR profesionálové schopni předvídat krizi a měli by být vedoucí silou v organizaci při změnách na trhu a ve vašem odvětví. Uvedl také případové studie z různých oborů ze své praxe.
I tentokrát se účastníci mohli těšit na panelovou diskuzi - představíly se tři úspěšné osobnosti ze tří různých oblastí. Každý z nich představil přístup ke krizové komunikaci ve své PR praxi.
- Andrea Brožová, Manažerka firemní komunikace firmy Nestlé se zabývala krizovou komunikací v potravinářství.
- Hana Hejsková, specialistka na krizovou komunikaci a dlouholetá mluvčí ČSA a O2, představila komunikaci v období dlouhodobé krize ovlivňující celé odvětví.
-
Pavel Vlček, PR manažer v mBank a předseda výkonného výboru PR Klubu, hovořil o tom, jak pracovat s reputací v tak konkurenčním prostředí jakým je finančnictví.
Zajímá vás, jak vypadaly předchozí PR Brunche a co bylo jejich tématem? Podívejte se na informace z našich předchozích PR Brunchů. První PR Brunch byl zaměřen na PR ve vztahu k lepším prodejům. Druhý byl o employer brandingu. Třetí se zabýval vizuálním obsahem v PR. Čtvrtý měl téma jak na média v roce 2017. Pátý se zabýval problematikou konverze kampaní. Šestý, zářijový, nabádal ke kreativitě v PR. Sedmý v lednu představil komunikační model PESO. A zatím poslední, osmý PR Brunch se věnoval využití umělé inteligence v PR.
Materials from the event
Please fill out the form so we can send you materials from this event, or alternatively register for the online library on the Triobo portal. Here you will find all the brochures from our PR Brunch event, ready for high-quality online viewing.