Nastavení soukromí
Devatý PR Brunch s agenturou Pram Consulting přiblížil jak komunikovat v době dlouhodobých změn ve vašem odvětví.
Agentura Pram Consulting společně s Mediářem uspořádala začátkem září další setkání PR Brunch. Téma už devátého PR Brunche se zaměřilo na krizovou komunikaci v době, kdy určité odvětví hospodářství prochází dramatickými změnami a jakou roli v těchto změnách a strategii celé organizace může hrát komunikační oddělení. Účastníci se dozvěděli, jak odhalit možnou krizi ještě před tím než začne, jak krizovou situaci zmírnit, pokud již propukla, jak bránit a možná i vylepšit vaši reputaci během krizové situace. Nechyběly tipy a případové studie z praxe.
PR Brunch věnovaný krizové komunikaci se uskutečnil ve čtvrtek 6. září 2018 od 9.00 v kavárně Olive Food v ulici Karolinská v prostorách Danube House v Praze 8.
Patrik Schober, managing partner PR agentury Pram Consulting, návštěvníkům představil fakta o tom, proč jsou třeba PR profesionálové schopni předvídat krizi a měli by být vedoucí silou v organizaci při změnách na trhu a ve vašem odvětví. Uvedl také případové studie z různých oborů ze své praxe.
I tentokrát se účastníci mohli těšit na panelovou diskuzi - představíly se tři úspěšné osobnosti ze tří různých oblastí. Každý z nich představil přístup ke krizové komunikaci ve své PR praxi.
- Andrea Brožová, Manažerka firemní komunikace firmy Nestlé se zabývala krizovou komunikací v potravinářství.
- Hana Hejsková, specialistka na krizovou komunikaci a dlouholetá mluvčí ČSA a O2, představila komunikaci v období dlouhodobé krize ovlivňující celé odvětví.
-
Pavel Vlček, PR manažer v mBank a předseda výkonného výboru PR Klubu, hovořil o tom, jak pracovat s reputací v tak konkurenčním prostředí jakým je finančnictví.
Zajímá vás, jak vypadaly předchozí PR Brunche a co bylo jejich tématem? Podívejte se na informace z našich předchozích PR Brunchů. První PR Brunch byl zaměřen na PR ve vztahu k lepším prodejům. Druhý byl o employer brandingu. Třetí se zabýval vizuálním obsahem v PR. Čtvrtý měl téma jak na média v roce 2017. Pátý se zabýval problematikou konverze kampaní. Šestý, zářijový, nabádal ke kreativitě v PR. Sedmý v lednu představil komunikační model PESO. A zatím poslední, osmý PR Brunch se věnoval využití umělé inteligence v PR.
Materiály z eventu
Vyplňte prosím formulář, abychom vám mohli zaslat materiály z tohoto eventu, případně se zaregistrujte do online knihovny na portálu Triobo. Zde najdete všechny brožury z našeho eventu PR Brunch, připravené k online prohlížení ve vysoké kvalitě.
Děkujeme za vyplnění údajů a zájem o materiály z našeho PR Brunche. Věříme,
že jejich obsah pro vás bude přínosný.
Pokud jste se zaregistrovali do
Triobo
a máte zájem o další informace, navštivte, prosím,
tento odkaz.