Privacy settings
Devatenáctý PR Brunch vám přinesl návod, jak vaše komunikace může zaujmout ty správné lidi a zároveň přinášet pozitivní výsledky celé firmě.
Agentura PRAM Consulting ve spolupráci s Médiářem pořádala ve čtvrtek 27. dubna svůj tradiční PR Brunch. Tentokrát se akce věnovala kampaním, ve kterých PR viditelně pomáhá k ovlivnění fungování celé organizace.
S tematikou vás detailně seznámil Patrik Schober, řídící partner PR agentury PRAM Consulting, Lucie Brunclíková, ředitelka komunikace CREDITAS Group a Ondřej Karanský, ředitel komunikace investiční platformy Portu.
Návštěvníci PR Brunche se dozvěděli tipy a strategie, jak skloubit správný obsah a komunikační nástroje, tak aby došlo k úspěšné konverzi. Přednášející představili konkrétní kampaně, ve kterých konverze komunikačních kampaní měly pozitivní dopad na obchod, reputaci značky, fluktuaci a další cíle.
Patrik Schober k aktuálnímu PR Brunchi poznamenává: „Čísla nás obklopují. Bez hodnocení se neobejdeme – při výběru filmu, restaurace v cizím městě, a samozřejmě ani v public relations. Úspěšnost kampaní už nehodnotíme podle počtu výstupů nebo množství novinářů na tiskové konferenci. Z množství čísel, které nás obklopují, si vybíráme ta, která nám pomáhají odhalit skutečný dopad kampaní na fungování organizace. To, co, jak a proč počítáme, totiž podstatně ovlivňuje naše chápání hodnoty komunikace i její ceny.“
Zajímá vás, jak vypadaly předchozí PR Brunche a co bylo jejich tématem? Více informací najdete na našem blogu.
Pokud se chcete registrovat k odběru newsletteru a aktuálních informací ohledně PR Brunche, kontaktujte nás na prbrunch@pram.cz.
Materials from the event
Please fill out the form so we can send you materials from this event, or alternatively register for the online library on the Triobo portal. Here you will find all the brochures from our PR Brunch event, ready for high-quality online viewing.