Nastavení soukromí
Devatenáctý PR Brunch vám přinesl návod, jak vaše komunikace může zaujmout ty správné lidi a zároveň přinášet pozitivní výsledky celé firmě.
Agentura PRAM Consulting ve spolupráci s Médiářem pořádala ve čtvrtek 27. dubna svůj tradiční PR Brunch. Tentokrát se akce věnovala kampaním, ve kterých PR viditelně pomáhá k ovlivnění fungování celé organizace.
S tematikou vás detailně seznámil Patrik Schober, řídící partner PR agentury PRAM Consulting, Lucie Brunclíková, ředitelka komunikace CREDITAS Group a Ondřej Karanský, ředitel komunikace investiční platformy Portu.
Návštěvníci PR Brunche se dozvěděli tipy a strategie, jak skloubit správný obsah a komunikační nástroje, tak aby došlo k úspěšné konverzi. Přednášející představili konkrétní kampaně, ve kterých konverze komunikačních kampaní měly pozitivní dopad na obchod, reputaci značky, fluktuaci a další cíle.
Patrik Schober k aktuálnímu PR Brunchi poznamenává: „Čísla nás obklopují. Bez hodnocení se neobejdeme – při výběru filmu, restaurace v cizím městě, a samozřejmě ani v public relations. Úspěšnost kampaní už nehodnotíme podle počtu výstupů nebo množství novinářů na tiskové konferenci. Z množství čísel, které nás obklopují, si vybíráme ta, která nám pomáhají odhalit skutečný dopad kampaní na fungování organizace. To, co, jak a proč počítáme, totiž podstatně ovlivňuje naše chápání hodnoty komunikace i její ceny.“
Zajímá vás, jak vypadaly předchozí PR Brunche a co bylo jejich tématem? Více informací najdete na našem blogu.
Pokud se chcete registrovat k odběru newsletteru a aktuálních informací ohledně PR Brunche, kontaktujte nás na prbrunch@pram.cz.
Materiály z eventu
Vyplňte prosím formulář, abychom vám mohli zaslat materiály z tohoto eventu, případně se zaregistrujte do online knihovny na portálu Triobo. Zde najdete všechny brožury z našeho eventu PR Brunch, připravené k online prohlížení ve vysoké kvalitě.
Děkujeme za vyplnění údajů a zájem o materiály z našeho PR Brunche. Věříme,
že jejich obsah pro vás bude přínosný.
Pokud jste se zaregistrovali do
Triobo
a máte zájem o další informace, navštivte, prosím,
tento odkaz.