Máte zájem o PR Brunch?

Organizujeme toto setkání třikrát ročně. Pokud máte zájem o účast, nechte nám své kontaktní údaje a my Vás na příští rádi pozveme.

Více

Děkujeme za registraci

Formulář pro registraci byl úspěšně odeslán.
Nejpozději do týdne Vám zašleme bližší informace.

Těšíme se na viděnou.

Event

PR Brunch 16: Nefinanční reporting, aneb jak z nepříjemné povinnosti udělat zajímavý komunikační nástroj

13. 1. 2022

Zpět na seznam seminářů

Šestnáctý PR Brunch vám ukázal, jaké výhody přináší publikování nefinančního reportingu.


Agentura PRAM Consulting ve spolupráci s Médiářem uspořádala ve čtvrtek 13. ledna již tradiční PR Brunch. Tentokrát byl hlavním tématem nefinanční reporting a vše co je s tímto tématem spojené. Brunch se zaměřil především na to, jakým způsobem mohou firmy využít povinnosti publikování nefinančního reportu, ve svůj prospěch.
S tematikou vás detailně seznámili Eliška Froschová Stehlíková, CSR specialistka společnosti Lidl společně s tiskovým mluvčím společnosti Tomášem Mylerem, Martin Klofanda, spoluzakladatel Impact Metrics a Kristína Králiková, manažerka marketingové komunikace Preciosa Lighting.
 
Návštěvníci PR Brunche se dozvěděli, co vše by měl nefinanční reporting obsahovat a kdo musí naplnit povinnost jeho zveřejňování. Přestože se tento úkol týká především velkých korporací, jde o činnost, kterou mohou skvěle zužitkovat i středně velké a malé firmy. Dále prozradil tipy a strategie, díky kterým mohou firmy jasně a srozumitelně komunikovat své aktivity aby byly pro spotřebitele zajímavé.

Patrik Schober, managing partner PR agentury PRAM Consulting, zahájil PR Brunch a nastíní problematiku nefinančního reportingu a jeho možného využití v praxi.
Následovaly přednášky hostů, kteří se konkrétněji zaměřili na jednotlivá témata, které používají ve své praxi:

  • Eliška Froschová Stehlíková a Tomáš Myler z Lidlu představila přístup k nefinančnímu reportingu v retailu. Jak probíhal rozsáhlý stakeholder dialog, jaká témata vyšla jako relevantní a jak se žije s vysoko nastavenou laťkou po několika cenách za reporting.
  • Martin Klofanda z firmy Impact Metrics, která se zaměřuje na rating udržitelnosti dle ESG kriterií vysvětlil, jak a jaká data sbírají, jak s nimi pracují a proč je důležitý dialog s firmami.
  • Kristína Králiková z Preciosa Lighting ukázala jak může vypadat sustainability report firmy, která nemá povinnost takový report publikovat, zároveň jej však využije pro svou komunikaci a obchodní účely.
     

Zajímá vás, jak vypadaly předchozí PR Brunche a co bylo jejich tématem? Více informací najdete na našem blogu.

Pokud se chctete registrovat k odběru newsletteru a aktuálních informací ohledně PR Brunche, kontaktujte nás na prbrunch@pram.cz.

 

Place-icon Magenta Experience Center, Arkády Pankrác - přízemí u bočního vchodu z ulice Hvězdova
Time-icon 13. 1. 2022 v 09:00

Materiály z eventu

Vyplňte prosím formulář, abychom vám mohli zaslat materiály z tohoto eventu, případně se zaregistrujte do online knihovny na portálu Triobo. Zde najdete všechny brožury z našeho eventu PR Brunch, připravené k online prohlížení ve vysoké kvalitě.

Děkujeme za vyplnění údajů a zájem o materiály z našeho PR Brunche. Věříme, že jejich obsah pro vás bude přínosný.
Pokud jste se zaregistrovali do Triobo a máte zájem o další informace, navštivte, prosím, tento odkaz.