Nastavení soukromí
Šestnáctý PR Brunch vám ukázal, jaké výhody přináší publikování nefinančního reportingu.
Agentura PRAM Consulting ve spolupráci s Médiářem uspořádala ve čtvrtek 13. ledna již tradiční PR Brunch. Tentokrát byl hlavním tématem nefinanční reporting a vše co je s tímto tématem spojené. Brunch se zaměřil především na to, jakým způsobem mohou firmy využít povinnosti publikování nefinančního reportu, ve svůj prospěch.
S tematikou vás detailně seznámili Eliška Froschová Stehlíková, CSR specialistka společnosti Lidl společně s tiskovým mluvčím společnosti Tomášem Mylerem, Martin Klofanda, spoluzakladatel Impact Metrics a Kristína Králiková, manažerka marketingové komunikace Preciosa Lighting.
Návštěvníci PR Brunche se dozvěděli, co vše by měl nefinanční reporting obsahovat a kdo musí naplnit povinnost jeho zveřejňování. Přestože se tento úkol týká především velkých korporací, jde o činnost, kterou mohou skvěle zužitkovat i středně velké a malé firmy. Dále prozradil tipy a strategie, díky kterým mohou firmy jasně a srozumitelně komunikovat své aktivity aby byly pro spotřebitele zajímavé.
Patrik Schober, managing partner PR agentury PRAM Consulting, zahájil PR Brunch a nastíní problematiku nefinančního reportingu a jeho možného využití v praxi.
Následovaly přednášky hostů, kteří se konkrétněji zaměřili na jednotlivá témata, které používají ve své praxi:
- Eliška Froschová Stehlíková a Tomáš Myler z Lidlu představila přístup k nefinančnímu reportingu v retailu. Jak probíhal rozsáhlý stakeholder dialog, jaká témata vyšla jako relevantní a jak se žije s vysoko nastavenou laťkou po několika cenách za reporting.
- Martin Klofanda z firmy Impact Metrics, která se zaměřuje na rating udržitelnosti dle ESG kriterií vysvětlil, jak a jaká data sbírají, jak s nimi pracují a proč je důležitý dialog s firmami.
- Kristína Králiková z Preciosa Lighting ukázala jak může vypadat sustainability report firmy, která nemá povinnost takový report publikovat, zároveň jej však využije pro svou komunikaci a obchodní účely.
Zajímá vás, jak vypadaly předchozí PR Brunche a co bylo jejich tématem? Více informací najdete na našem blogu.
Pokud se chctete registrovat k odběru newsletteru a aktuálních informací ohledně PR Brunche, kontaktujte nás na prbrunch@pram.cz.
Materiály z eventu
Vyplňte prosím formulář, abychom vám mohli zaslat materiály z tohoto eventu, případně se zaregistrujte do online knihovny na portálu Triobo. Zde najdete všechny brožury z našeho eventu PR Brunch, připravené k online prohlížení ve vysoké kvalitě.
Děkujeme za vyplnění údajů a zájem o materiály z našeho PR Brunche. Věříme,
že jejich obsah pro vás bude přínosný.
Pokud jste se zaregistrovali do
Triobo
a máte zájem o další informace, navštivte, prosím,
tento odkaz.