Are you interested in PR Brunch?

We organize this meeting three times a year. If you are interested in participating please leave us your contact details and we will be happy to invite you to the next one.

More

Thank you for your registration

The registration form was successfully sent.
We will send you more information within a week.

We look forward to seeing you!

Event

PR Brunch 14: Customer Journey

18. 6. 2020

Back to list of seminars

Agentura Pram Consulting společně s Mediářem pořádala 18. června další ranní PR Brunch.

Tentokrát se akce věnovala komunikačním kampaním, ve kterých PR pomáhá vytvářet lead generation a jak k takovým kampaním získat vedení firem.

Mezi prezentujícími byli: Jitka Němečková, manažerka korporátní komunikace CZ/SK Plzeňský Prazdroj, Ondřej Krátký, spoluzakladatel a CEO Liftago, a dále Dominik Hrodek, marketingový ředitel Deloitte Legal.

Návštěvníci PR Brunche se dozvěděli, jak správný obsah a komunikační nástroje pomohou firmě provést zákazníka procesem od seznámení se s produktem až po jeho nákup. Prozradil tipy a strategie, které kanály zvolit pro úspěšnou konverzi komunikačních kampaní. A představil konkrétní příklady úspěšných kampaní, ve kterých konverze komunikačních kampaní měly pozitivní dopad na obchod dané firmy či na budování brandu.

Nejen tato témata byla diskutovánay na čtrnáctém PR Brunchi.

PR Brunch věnovaný tématu customer journey proběhl jako již tradičně v kavárně MOJO na ulici Karolinská 1. Celý prostor i občerstvení byly přizpůsobeny současné situaci a nařízením.

Patrik Schober, managing partner PR agentury PRAM Consulting, zahájil PR Brunch a vysvětlil návštěvníkům více o provázání komunikačních kampaní s obchodními výsledky organizací.

Následovaly přednášky tří hostů:

  • Jitka Němečková nás seznámila s B2C případovou studií Plzeňského Prazdroje, která měla vliv na spotřebu jedné konkrétní značky piva.
  • Ondřej Krátký prezentoval přístup ke komunikaci ve startupu, ve kterém je třeba komunikovat jak na dodavatele i zákazníky a to tak, aby komunikace měla přímý vliv na celý byznys model projektu.
  • Dominik Hrodek se podělil o své zkušenosti s nastavením komunikace při propojení lead managementu a employer brandingu.

Zajímá vás, jak vypadaly předchozí PR Brunche a co bylo jejich tématem? Více informací najdete na našem blogu.

Pokud se chtete registrovat k odběru newsletteru a aktuálních informací ohledně PR Brunche, kontaktujte nás na prbrunch@pram.cz.

 

Place-icon Kavárna MOJO, Karolinská 1
Time-icon 18. 6. 2020 v 09:00

Materials from the event

Please fill out the form so we can send you materials from this event, or alternatively register for the online library on the Triobo portal. Here you will find all the brochures from our PR Brunch event, ready for high-quality online viewing.

Thank you for filling out your details and showing interest in our materials. We believe you will find them beneficial.
If you have registered with Triobo and are interested in more information, please visit this link.