Máte zájem o PR Brunch?

Organizujeme toto setkání třikrát ročně. Pokud máte zájem o účast, nechte nám své kontaktní údaje a my Vás na příští rádi pozveme.

Více

Děkujeme za registraci

Formulář pro registraci byl úspěšně odeslán.
Nejpozději do týdne Vám zašleme bližší informace.

Těšíme se na viděnou.

Event

PR Brunch 14: Customer Journey

18. 6. 2020

Zpět na seznam seminářů

Agentura Pram Consulting společně s Mediářem pořádala 18. června další ranní PR Brunch.

Tentokrát se akce věnovala komunikačním kampaním, ve kterých PR pomáhá vytvářet lead generation a jak k takovým kampaním získat vedení firem.

Mezi prezentujícími byli: Jitka Němečková, manažerka korporátní komunikace CZ/SK Plzeňský Prazdroj, Ondřej Krátký, spoluzakladatel a CEO Liftago, a dále Dominik Hrodek, marketingový ředitel Deloitte Legal.

Návštěvníci PR Brunche se dozvěděli, jak správný obsah a komunikační nástroje pomohou firmě provést zákazníka procesem od seznámení se s produktem až po jeho nákup. Prozradil tipy a strategie, které kanály zvolit pro úspěšnou konverzi komunikačních kampaní. A představil konkrétní příklady úspěšných kampaní, ve kterých konverze komunikačních kampaní měly pozitivní dopad na obchod dané firmy či na budování brandu.

Nejen tato témata byla diskutovánay na čtrnáctém PR Brunchi.

PR Brunch věnovaný tématu customer journey proběhl jako již tradičně v kavárně MOJO na ulici Karolinská 1. Celý prostor i občerstvení byly přizpůsobeny současné situaci a nařízením.

Patrik Schober, managing partner PR agentury PRAM Consulting, zahájil PR Brunch a vysvětlil návštěvníkům více o provázání komunikačních kampaní s obchodními výsledky organizací.

Následovaly přednášky tří hostů:

  • Jitka Němečková nás seznámila s B2C případovou studií Plzeňského Prazdroje, která měla vliv na spotřebu jedné konkrétní značky piva.
  • Ondřej Krátký prezentoval přístup ke komunikaci ve startupu, ve kterém je třeba komunikovat jak na dodavatele i zákazníky a to tak, aby komunikace měla přímý vliv na celý byznys model projektu.
  • Dominik Hrodek se podělil o své zkušenosti s nastavením komunikace při propojení lead managementu a employer brandingu.

Zajímá vás, jak vypadaly předchozí PR Brunche a co bylo jejich tématem? Více informací najdete na našem blogu.

Pokud se chtete registrovat k odběru newsletteru a aktuálních informací ohledně PR Brunche, kontaktujte nás na prbrunch@pram.cz.

 

Place-icon Kavárna MOJO, Karolinská 1
Time-icon 18. 6. 2020 v 09:00

Materiály z eventu

Vyplňte prosím formulář, abychom vám mohli zaslat materiály z tohoto eventu, případně se zaregistrujte do online knihovny na portálu Triobo. Zde najdete všechny brožury z našeho eventu PR Brunch, připravené k online prohlížení ve vysoké kvalitě.

Děkujeme za vyplnění údajů a zájem o materiály z našeho PR Brunche. Věříme, že jejich obsah pro vás bude přínosný.
Pokud jste se zaregistrovali do Triobo a máte zájem o další informace, navštivte, prosím, tento odkaz.