Privacy settings
Agentura Pram Consulting společně s Médiářem pořádala 4. září další ranní PR Brunch.
Tentokrát se akce věnovala firemnímu „dělání dobra“.
Mezi prezentujícími byli: Martin Hošek, ředitel marketingu J&T Banky a spoluzakladatel charitativní značky Maappi
a dále Václav Sochor, manažer oddělení komunikace skupiny Tipsport.
Pod CSR se někdy schová jakákoliv bohulibá činnost firmy, jedná se však vždy jen o CSR? Jaké jsou jednotlivé formy „dělání dobra“ a společenské odpovědnosti firem? Měli bychom CSR aktivity komunikovat, resp. které z aktivit komunikovat a které již ne? A jaké způsoby a komunikační kanály použít? V neposlední řadě bychom měli vědět, jaká je jejich hodnota a jak měřit užitek těchto aktivit.
Nejen tyto otázky a témata byla diskutována na dvanáctém PR Brunchi.
Materials from the event
Please fill out the form so we can send you materials from this event, or alternatively register for the online library on the Triobo portal. Here you will find all the brochures from our PR Brunch event, ready for high-quality online viewing.