Nastavení soukromí
Jedenáctý PR Brunch s agenturou Pram Consulting představil nové způsoby měření PR a reputační analýzu.
Agentura Pram Consulting společně s Médiářem a společností Monitora pořádala 25. dubna další ranní PR Brunch. Tentokrát se akce věnovala tématu měření PR a diskuzi s dvěma hosty: Václavem Koukolíčkem, PR manažerem Tesca a Jiřím Šebkem, PR manažerem britské ambasády v Praze.
PR se už od samého počátku potýká s jedním velkým problémem – jak ho vlastně změřit? Snad každý z nás se totiž alespoň jednou octnul na schůzce několika oddělení, na kterém zaznělo: „Takže čím vlastně PR přispívá?“ Lidé, kteří se ale komunikaci nevěnují, si často neuvědomují, že PR je dnes nedílnou součástí každého byznysu a je schopno společnost rozvinout a podpořit i jiná oddělení.
Návštěvníci PR Brunche se dozvěděli, jak funguje tzv. reputační analýza a jak správně nastavit cíle PR kampaní a projektů.
PR Brunch věnovaný měření PR proběhl ve čtvrtek 25. dubna 2019 od 9.00 v kavárně MOJO na ulici Karolinská 1.
Aktuálně materiály a podklady z PR Brunche zpracováváme a zašleme vám je hned, jakmile budou dokončeny.
Materiály z eventu
Vyplňte prosím formulář, abychom vám mohli zaslat materiály z tohoto eventu, případně se zaregistrujte do online knihovny na portálu Triobo. Zde najdete všechny brožury z našeho eventu PR Brunch, připravené k online prohlížení ve vysoké kvalitě.
Děkujeme za vyplnění údajů a zájem o materiály z našeho PR Brunche. Věříme,
že jejich obsah pro vás bude přínosný.
Pokud jste se zaregistrovali do
Triobo
a máte zájem o další informace, navštivte, prosím,
tento odkaz.