Privacy settings
Desátý PR Brunch s agenturou Pram Consulting přiblížil jak komunikovat pomocí vyprávění příběhů.
Agentura Pram Consulting společně s Médiářem uspořádala začátkem ledna další setkání PR Brunch. Tématem v řadě již desátého PR Brunche byl storytelling.
PR profesionálové byli vždy vypravěči příběhů, ale způsob, jakým chtějí lidé konzumovat média a získávat z nich informace, se oproti minulosti výrazně změnil. Dochází k transformaci ve storytellingu. Aby komunikace měla kýžený efekt, musí být obsah jednoduše stravitelný a podaný v různých formách.
Návštěvníci PR Brunche se dozvěděli, jak stavět příběhy v B2B i B2C komunikaci, jaké lze pro storytelling využívat komunikační kanály a jak storytelling zakomponovat do komunikačních kampaní, aby byly efektivní. Nechyběly ani tipy a případové studie z praxe.
PR Brunch věnovaný storytellingu proběhl ve čtvrtek 10. ledna 2019 od 9.00 v kavárně Olive Food v ulici Karolinská v prostorách Danube House v Praze 8.
Patrik Schober, managing partner PR agentury Pram Consulting, nabídl návštěvníkům fakta o tom, jak vypadá správný storytelling, proč je důležitým prvkem v komunikaci každé firmy a jak na něm lze postavit komunikační kampaň, aby byla efektivní součástí obchodního procesu firmy. Uvedl také ze své praxe případové studie z různých oborů.
I tentokrát se účastníci mohli těšit na panelovou diskuzi - představily se dvě úspěšné osobnosti, které storytelling využívají ve své praxi.
- Prvním panelistou byl Miloš Čermák, šéfredaktor iHNed.cz, který vysvětlil, jakým způsobem novináři staví příběhy pro svá média.
- Dalším Martin Hošek, marketingový ředitel J&T Banky, který se věnoval storytellingu z pohledu korporátního prostředí.
Zajímá vás, jak vypadaly předchozí PR Brunche a co bylo jejich tématem? Podívejte se na informace z našich předchozích PR Brunchů. První PR Brunch byl zaměřen na PR ve vztahu k lepším prodejům. Druhý byl o employer brandingu. Třetí se zabýval vizuálním obsahem v PR. Čtvrtý vysvětlil, jak na média v roce 2017. Pátý se zabýval problematikou konverze kampaní. Šestý, zářijový, nabádal ke kreativitě v PR. Sedmý loni v lednu představil komunikační model PESO. Osmý PR Brunch prozkoumal v dubnu 2018 možnosti využití umělé inteligence v PR. Zatím poslední, devátý PR Brunch se věnoval krizové komunikaci.
Materials from the event
Please fill out the form so we can send you materials from this event, or alternatively register for the online library on the Triobo portal. Here you will find all the brochures from our PR Brunch event, ready for high-quality online viewing.