Nastavení soukromí
Desátý PR Brunch s agenturou Pram Consulting přiblížil jak komunikovat pomocí vyprávění příběhů.
Agentura Pram Consulting společně s Médiářem uspořádala začátkem ledna další setkání PR Brunch. Tématem v řadě již desátého PR Brunche byl storytelling.
PR profesionálové byli vždy vypravěči příběhů, ale způsob, jakým chtějí lidé konzumovat média a získávat z nich informace, se oproti minulosti výrazně změnil. Dochází k transformaci ve storytellingu. Aby komunikace měla kýžený efekt, musí být obsah jednoduše stravitelný a podaný v různých formách.
Návštěvníci PR Brunche se dozvěděli, jak stavět příběhy v B2B i B2C komunikaci, jaké lze pro storytelling využívat komunikační kanály a jak storytelling zakomponovat do komunikačních kampaní, aby byly efektivní. Nechyběly ani tipy a případové studie z praxe.
PR Brunch věnovaný storytellingu proběhl ve čtvrtek 10. ledna 2019 od 9.00 v kavárně Olive Food v ulici Karolinská v prostorách Danube House v Praze 8.
Patrik Schober, managing partner PR agentury Pram Consulting, nabídl návštěvníkům fakta o tom, jak vypadá správný storytelling, proč je důležitým prvkem v komunikaci každé firmy a jak na něm lze postavit komunikační kampaň, aby byla efektivní součástí obchodního procesu firmy. Uvedl také ze své praxe případové studie z různých oborů.
I tentokrát se účastníci mohli těšit na panelovou diskuzi - představily se dvě úspěšné osobnosti, které storytelling využívají ve své praxi.
- Prvním panelistou byl Miloš Čermák, šéfredaktor iHNed.cz, který vysvětlil, jakým způsobem novináři staví příběhy pro svá média.
- Dalším Martin Hošek, marketingový ředitel J&T Banky, který se věnoval storytellingu z pohledu korporátního prostředí.
Zajímá vás, jak vypadaly předchozí PR Brunche a co bylo jejich tématem? Podívejte se na informace z našich předchozích PR Brunchů. První PR Brunch byl zaměřen na PR ve vztahu k lepším prodejům. Druhý byl o employer brandingu. Třetí se zabýval vizuálním obsahem v PR. Čtvrtý vysvětlil, jak na média v roce 2017. Pátý se zabýval problematikou konverze kampaní. Šestý, zářijový, nabádal ke kreativitě v PR. Sedmý loni v lednu představil komunikační model PESO. Osmý PR Brunch prozkoumal v dubnu 2018 možnosti využití umělé inteligence v PR. Zatím poslední, devátý PR Brunch se věnoval krizové komunikaci.
Materiály z eventu
Vyplňte prosím formulář, abychom vám mohli zaslat materiály z tohoto eventu, případně se zaregistrujte do online knihovny na portálu Triobo. Zde najdete všechny brožury z našeho eventu PR Brunch, připravené k online prohlížení ve vysoké kvalitě.
Děkujeme za vyplnění údajů a zájem o materiály z našeho PR Brunche. Věříme,
že jejich obsah pro vás bude přínosný.
Pokud jste se zaregistrovali do
Triobo
a máte zájem o další informace, navštivte, prosím,
tento odkaz.