Nastavení soukromí
Dvacáté konání PR Brunche přineslo netradiční obsah a zajímavé hosty z Čech i ze zahraničí.
Agentura PRAM Consulting ve spolupráci s Médiářem srdečně přivítal všechny public relations odborníky na výjimečný PR Brunch, který se konal ve čtvrtek 7. září. Tato prestižní série seminářů tentokrát oslavila své dvacáté konání a přinesla netradiční obsah v podobě křtu nově vydané knihy Patrika Schobera, kterou vydává Premium Media Group.
Svět prochází obdobím významných změn a nových výzev. Pandemie, geopolitická situace a klimatické změny formují novou realitu, která ovlivňuje naše životy, práci i obchodování. V tomto kontextu má komunikace lídrů klíčový vliv na úspěch jejich organizací.
Jubilejní dvacátý PR Brunch, který je dlouhodobě respektovanou platformou pro setkávání odborné veřejnosti a sdílení poznatků z oblasti public relations přivítal řečníky, kteří mimo jiné přispěli k vydání knihy. Crispin Manners, ONVA Consulting, Petra Koudelková z FSV UK, Veronika Dvořáková z Havel & Partners a Tomáš Berger ze společnosti Monitora.
Hlavním bodem programu bylo představení a křest knihy „Od public relations k leadershipu“, kterou napsal zakladatel agentury PRAM Consulting, Patrik Schober. Tato kniha slouží jako cenný průvodce, jak komunikovat správně a ve správný čas. Účastnící semináře se dozvěděli, jak organizace mohou v budoucnu získat důvěru veřejnosti, proměnit každý utracený halíř v korunu leadershipu či jak uspokojit touhu stakeholderů zachránit svět.
Zajímá vás, jak vypadaly předchozí PR Brunche a co bylo jejich tématem? Více informací najdete na našem blogu.
Pokud se chcete registrovat k odběru newsletteru a aktuálních informací ohledně PR Brunche, kontaktujte nás na prbrunch@pram.cz.
Registrace
Omlouváme se, ale kapacita registrací pro tento event byla vyčerpána.