Nastavení soukromí
... kterých byste se měli držet a tipy, jak inspirovat vaše klíčové publikum k akci. Správný přístup k práci s nástroji sociálních sítí výrazně zvýší vaše vedoucí postavení.
Zvyšte prodeje pomocí sociálních sítí
Obchod byl dříve tak jednoduchý. Někomu jsme zatelefonovali, zaklepali na dveře, představili se a nabídli náš produkt, který potenciálnímu zákazníkovi může změnit život k lepšímu. Zároveň jsme při obchodování zažívali zajímavé rozhovory, budovali jsme si vztah se zákazníky. V dnešní době to je jiné. Vše je rychlejší, lidé nemají čas, digitální svět bere lidem jejich pozornost, kterou dříve mohli věnovat vám a je čím dál tím těžší najít způsob, jak začít konverzaci s potenciálním zákazníkem. Jak se tedy adaptovat na tuto novou éru, ve které jsme vyrušováni technologiemi?
S pomocí sociálních médií dokážete přesněji identifikovat vašeho zákazníka. Získáte nové kontakty, rychleji si vybudujete vztahy a snáze je zúročíte v úspěšné obchodní konverze. Tento proces se nazývá Social Selling a my vám poradíme, jak na něj. Náš seminář je zaměřený prakticky. Dozvíte se na něm, co obsahuje atraktivní profil, jak budovat osobní brand, kde hledat nové kontakty a jak využít sociální sítě ke splnění vašich obchodních cílů.
Celým školením vás provede Patrik Schober, Managing Partner PRAM Consulting.
Registrujte se na leadershiplab@pram.cz.