Nastavení soukromí
... aktivity, díky kterým inspirujete vaší cílovou skupinu k akci.
Zajistěte, aby vaše skvělé nápady a produkty pochopili zákazníci, zaměstnanci, partneři a investoři
Velice často se za public relations považuje pouze vztah s médii. Této aktivitě se však říká Media Relations. Jaké aktivity tedy Public Relations obsahuje a čeho s nimi můžeme dosáhnout? Jaký je rozdíl mezi Public Relations a reklamou? Public Relations je obsáhlá disciplína, která využívá širokou škálu nástrojů a aktivit, které můžete využít při řízení společnosti z pohledu interních i externích cílových skupin a tím si zajistit jednodušší pochopení vašich kroků.
Naučíte se, jaké nástroje a aktivity využívat, aby avaše nápady a produkty pochopila vaše cílová skupina a zároveň ji to inspirovalo k aktivitě, která následně povede k realizaci obchodu. Zároveň se naučíte, jak všechny aktivity plánovat, řídit a hlavně vyhodnocovat, tak abyste si byli schopni analyzovat efektivitu prováděných aktivit.
Celým školením vás provede Patrik Schober, Managing Partner PRAM Consulting.
Registrujte se na leadershiplab@pram.cz.