Nastavení soukromí
... by se měl každý ve firmě řídit, tak aby vaše společnost dokázala rychle reagovat, komunikovala efektivně a transparentně. Jedině tak dokáže plně demonstrovat svůj leadership.
Jak připravit firmu na případnou krizi
Krize přichází znenadání, nebo začíná jako vážný problém, který rychle eskaluje. Ohrožuje reputaci vaší společnosti i její fungování. Krize však může být i příležitostí prokázat leadership, transparentnost a schopnost rychlého jednání, dále šancí ukázat empatii a ovlivnit debatu online i offline.
Jste připraveni krizi vyřešit? Když nastane nejhorší možný scénář, jste si jisti, že vy i management firmy budete schopni efektivně a účinně situaci zvládnout, aniž by byla poškozena reputace firmy, anebo aby jí tato situace dokonce prospěla?
Naučíte se, jak se krize řeší, jak se při nich komunikuje a kdo je za co zodpovědný. Zároveň s vámi identifikujeme možné krizové situace a řekneme si, jak se na ně připravit, tak abyste následně krizový plán mohli použít a na začátku krize nevznikl zmatek. Zároveň se naučíte, jak všechny aktivity plánovat, řídit a hlavně vyhodnocovat, tak abyste si byli schopni analyzovat efektivitu prováděných aktivit.
Celým školením vás provede Patrik Schober, Managing Partner PRAM Consulting.
Registrujte se na leadershiplab@pram.cz.